piątek, 27 września 2013

Tworzenie kopii zapasowej Simsów

Hej <3

Dzisiaj z okazji tego że mam nowy laptop postanowiłam napisać notkę dla tych (ale zresztą dla każdego fana i fanki simsów) którzy tak jak ja też mają nowego laptopa ale zapisanych Simsów z poprzedniego nie chcą stracić czyli....

Jak zrobić kopie zapasową ?
1.Wchodzisz w Moje Dokumenty - EA Games lub Electronic Arts (zależy jaka część gry)
2. Kopiujesz cały folder i zapisujesz kopię na pulpicie
3. Teraz z laptopa przenosisz folder (lub foldery jeśli ktoś przenosi np. TS2 i TS3 ) na pendrive
4. Na nowym komputerze instalujesz Simsy
5. Tak jak wcześniej (tym razem na nowym komputerze) wchodzisz w Moje Dokumenty - EA Games lub Electronic Arts
6.Usuwasz ten nowy folder a na jego miejsce wklejasz ten z pendriva
7. Gdy włączysz simsy powinny być te same rodzinki i ich stan jaki pozostawiłeś/aś na starym komputerze

 Teraz nie musicie już martwić się że simowie lub fajne parcele. miasta itp. usunęło się.  - ponieważ możecie je mieć także na nowym komputerze. Sposób ten działa na wszystkie części serii The Sims także na The Sims Historie (gdy zrobiłam kopię zapasową Historii gdy je włączyłam gra była w tym stanie w jakim grałam ostatnio).
Na dzisiaj tyle. Pozdrówki i miłego grania w Simsy!

1 komentarz:

  1. 51 years old Web Designer III Oates Linnock, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like Cold Turkey and Creative writing. Took a trip to Medina of Fez and drives a Ferrari 250 GT LWB Tour de France. moj link

    OdpowiedzUsuń