poniedziałek, 16 czerwca 2014

The Sims 2: Co zrobić, aby nastolatek uciekł z domu?

Hejka!

 Sorki za dłuuugą przerwę, miałam bardzo dużo zajęć w związku ze szkołą.. :( Na szczęście już prawie wakacje więc postaram się pisać częściej. :)

Dzisiejsza notka jest o The Sims 2. :) Bardzo dawno już nie pisałam o tej grze, ale postanowiłam że może warto. :) Zapewne każdy z was marzył aby zobaczyć tą osławioną ucieczkę nastolatka z domu. :) I nie chodzi mi tu o "wymknięcie się z domu" które jest stosunkowo proste do wykonania, tylko o ucieczkę z domu nie na jedną noc, tylko na wiele dni. Wiem że wiele osób ma z tym problemy, więc dzisiejszy poradnik będzie właśnie na ten temat. :) 

Co zrobić żeby nastolatek uciekł z domu?

1.Tworzymy rodzinkę - najlepiej 3 osobową (nastolatek i 2 rodziców), lub wybieramy którąś z otoczenia.
2.Przy pomocy kodu "boolprop testingcheatsenabled true" lub hacku InSIMenator pogarszamy wszystkim domownikom relacje (oczywiście można też zrobić to "uczciwym" sposobem, ale trwa to o wiele dłużej)
3.Robimy nastolatkowi piekło w domu, czyli:
a) Rodzice ciągle wrzeszczą na nastolatka, mogą go również bić (interakcja:Atakuj)
b) Najlepiej żeby nastolatek widział ciągle kłócących się rodziców (wtedy ilekroć ich zobaczy, zasłoni twarz dłońmi i ucieknie do innego pokoju a potem się rozpłacze, pogorszy sie też jego aspiracja- jeśli ma rodzinną)
c) Romans któregoś z rodziców też może być (reakcja nastolatka podobna jak w podpunkcie powyżej)
d)Nastolatek musi mieć złe oceny w szkole, może też wagarować
e)Nastolatek może też mieć chłopaka/dziewczynę, którą nie akceptują jego rodzice (czyli ma relacje "wróg" z rodzicami)
f) Można też nie pozwalać nastolatkowi wychodzić z jego pokoju (czyli kasować wszystkie działania jakie chce on podjąć poza swoim pokojem)
4.Pewnego dnia, nastolatek wykrzykuje coś w stylu "Mam tego dosyć!Wynoszę się z domu" po czym ucieka w nieznane

Jak przywrócić nastolatka, który uciekł z domu?

Są na to 2 sposoby

1.Poczekać aż do jego urodzin, wtedy powinien wrócić do domu albo pojawić się w skrzyni rodzin 
2.Wybrać interakcje na telefonie "Zgłoś zaginięcie sima"(czy jakoś tak - już troszkę nie pamiętam :P) - należy jednak zrobić to tuż po ucieczce sima z domu, ponieważ im dłużej się z tym zwleka, tym bardziej zmniejsza się szansa na szybkie odnalezienie nastolatka. Odnalezionego nastolatka przyprowadzi do domu policja.

Moje historie z simami uciekającymi z domu

Nadal nie masz pomysłu na to w jaki sposób twój simowy nastolatek ma uciec z domu? Możesz zainspirować się historiami, jakie zdarzyły się w mojej grze!
Otóż zdarzyły mi się 2 takie sytuacje:

Historia 1:
Stworzyłam samotną matkę z córką. Na początku córka miała relacje z matką "Najlepszy przyjaciel" i same 6 w szkole. Jednak wkrótce zaczął się jej nastoletni bunt.. Opuściła się w nauce z 6 na same 2. Jej matka zaczęła się z nią z tego powodu kłócić. Potem córka zaczęła buntować się jeszcze bardziej. Zmieniła styl ubierania się i przefarbowała włosy na szalony kolor (fioletowy). Przez to matka zaczęła mieć z nią jeszcze gorsze relacje. Wkrótce zaczęła ją bić (wszystkie interakcje z "Walcz" i "Irytuj") i wyżywać się na niej. Wreszcie dziewczyna znalazła sobie chłopaka. Co noc wymykała się z nim z domu. Gdy postanowiła zaprosić go do domu, matka zaczęła się z nim kłócić, po czym go szturchać, policzkować itp. aż w końcu go zaatakowała. Wtedy dziewczyna ta wykrzyknęła "Mam tego dosyć! Wynoszę się z domu!" i uciekła z domu.

Historia 2:
Stworzyłam dwójkę rodziców i córkę która była emo. Ponieważ była emo, całymi dniami siedziała w swoim pokoju i płakała (da się to zrobić wpisując "boolprop testingcheatsenabled true", wybrać "Spawn" potem "Paul Reaction Tester" a nastepnie "Do consolable cry (nie wiem dokładnie jak to się pisze bo nie pamiętam - coś w tym stylu w każdym razie). I robiła tylko to. Wszystkie inne działania kasowałam i nie pozwalałam jej się ruszyć z jej pokoju. Przez to simka była nieszczęśliwa jeszcze bardziej (taka mała ciekawostka: przynajmniej u mnie w grze się tak dzieje - gdy ograniczasz simowi wolność np. otaczając go blatami on po pewnym czasie zaczyna płakać i pogarsza mu się aspiracja - widać to szczególnie gdy zrobimy takie coś simowi "miastowemu"). Oprócz tego, simka z obojga rodzicami miała relacje "Wróg". Po ok. tygodniu takiego życia wykrzyknęła że ma tego dosyć i oczywiście - uciekła z domu.

Mam nadzieję że moje historie zainspirowały Was do tego, w jaki sposób Wasz Sim może uciec z domu. :) I to tyle na dzisiaj. Miłego uciekania simami z domu, i oczywiście czekajcie na nową notkę :p.



1 komentarz:

  1. 46 year-old Software Engineer III Rycca Ferraron, hailing from Brandon enjoys watching movies like Class Act and role-playing games. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a A3. kliknij zasoby

    OdpowiedzUsuń