czwartek, 17 lipca 2014

Dla waszej informacji...

Dla waszej informacji: Usunęłam notkę z kodami instalacyjnymi do The Sims 3. A dlaczego? Ponieważ jak zwykle, wy uważacie że jestem cudotwórcą który stworzy nie wiadomo jakie kody znikąd.Ponieważ jak dowiedziałam sie od niektórych życzliwych osób - żaden nie działa. Dlatego od dzisiaj (niestety) będziecie musieli sami wyslilić się i poszukać tych kodów. Ja zrobiłam tyle ile mogłam - nie udało się - trudno. Proszę Was - nie miejcie o to do mnie pretensji. Na moim miejscu najprawdopodobniej zrobilibyście to samo. Gwarantuje wam.... Nawet nie wiecie, jaki to wysiłek poszukać działających kodów - zwłaszcza gdy samemu używa się oryginalnych. Dlatego jeszcze raz proszę - nie miejcie o to do mnie pretensji... Może gdy sami będziecie musieli znaleźć takie kody, uszanujecie wtedy cudze poświęcenie... Bo mogłam zrobić w tym czasie coś innego niż pisać tamtą notkę - a jednak zrobiłam to dla Was, dla Was poszukałam tamtych informacji - naprawdę starałam się jak mogłam. A teraz widziałam same hejterskie komentarze typu "Żal - nic nie działa", "Poszukaj czegoś DZIAŁAJĄCEGO", "ŻADEN nie działa - lol" itp. Dlatego - skoro uważacie że nic nie działa - usunęłam tamtą notkę - przynajmniej nie będę nikogo oszukiwać...
Dla tych co rozumieli mnie, i bronili za wszelką cenę w komentarzach do tamtej notki - Dziękuję ;) Jesteście super!
Dla hejterów którzy zawsze w życiu idą na łatwiznę - Spróbujcie poszukać czegoś sami. Może wtedy zrozumiecie co oznacza słowo "poświęcenie"...
I dzisiaj byłoby tego na tyle...

1 komentarz:

  1. Poniosło mnie trochę - dla tych co uważają że to było za chamskie, prostackie itp. - przepraszam

    OdpowiedzUsuń