czwartek, 30 maja 2013

The Sims 3 Pokolenia - Wagary bez konsekwencji!

Siemanko <3!!!

Dzisiaj postanowiłam opublikować nowy poradnik do gry The Sims 3. Czy marzysz czasem o tym aby Twój nastoletni Sim lub Simka opuścili dzień w szkole, jednak bez szlabanu od rodziców? Ostatnio gdy grałam w Simsy odkryłam taki sposób, najprawdopodobniej jest to metoda autorska więc nie znajdziecie jej na żadnym innym blogu, choć działa na 10000% gdy postąpicie zgodnie ze wskazówkami na moim blogu. To takie trochę "oszukanie gry" jednak bez kodów.
Jak to zrobić:
1.Gdy przyjedzie autobus tak jak zwykle każ Simowi wsiąść do niego. (warto tak zrobić,ponieważ gdy od razu wybierzesz się z Simem na inną parcelę niż szkoła,Sim może dostać karę od rodziców)
2.Gdy autobus podjedzie pod szkołę,anuluj Simowi działanie "Idz do szkoły"
3.Teraz możesz wejść na podgląd mapy i wybrać miejsce w którym Sim ma spędzić czas.
4.Grasz Simem swobodnie tak jak chcesz aż do godz 12:15. Wtedy należy jak najszybciej kliknąć na szkołę i wybrać opcję "Idz do szkoły" (Niestety trzeba go tam ponownie wysłać tak wcześnie ponieważ gdy wyślesz go pózniej niż do godz.12:30 Sim za karę zostanie w kozie i oczywiście o wszystkim dowiedzą się jego rodzice)
5.Gdy wyślesz Sima o odpowiedniej godzinie, posiedzi tylko 1,5 godz. w szkole a gdy wróci do domu nie czeka go żadna kara!

Czy Wam także udało się oszukac grę w jakiś sposób, jednak bez kodów ani modów? Napiszcie o tym w komentarzach! Najciekawszy sposób na oszukanie gry bez kodów ani modów zostanie opublikowany na moim blogu!!! Uwaga! Jeśli będzie skopiowany z jakiegoś innego bloga bądz strony np. z Simspedii niestety nie zostanie opublikowany na moim blogu!Sposób ma być wypróbowany, działający ale autorski!!!!
I jeszcze jedno śmieszne niedopatrzenie w grze The Sims 3 związane właśnie z karami i szkołą ;-)

Pewnego dnia rodzice mojej nastoletniej Simki wyjechali na 3 dni bo wygrali wycieczkę. Tak jak zwykle w takiej sytuacji urządziłam szaloną imprezę dla nastolatków.Niestety było za głośno i przyjechała policja która zawiadomiła rodziców. Gdy przyjechali rodzice dali mojej Simce areszt domowy na 2 dni.Gdy następnego dnia moja Simka musiała iść do szkoły bo był poniedziałek rodzice dali jej drugi szlaban za to że wyszła z domu. Wtedy pomyślałam sobie "No OK, jak nie może iść do szkoły to niech nie idzie".Gdy Simka została w domu po jakichs 2 godzinach jej matka która miała akurat wolne od pracy przyszła do niej dając jej trzeci szlaban. A za co? ZA TO ŻE NIE POSZŁA DO SZKOŁY DO KTÓREJ PRZECIEŻ NIE POZWOLONO JEJ IŚĆ!!!!Gdy zobaczyłam w nastrójniku "szlaban" powód "Opuszczenie dnia w szkole" moja reakcja wyglądała tak : Najpierw nastąpiło "WTF?" a pózniej wybuchłam śmiechem XD. Twórcy The Sims 3 czasami nie myślą...

To tyle na dzisiaj, nie zapomnijcie pisać własnych sposobów na oszukanie gry w komentarzach i oczywiście czekajcie na następną notkę. Bye!

2 komentarze:

  1. Hay, dziękuję za Twoją cenną opinię o moim bloogu! Widzę, że szczerze Ci się spodobał. Życzę Tobie sukcesu w pisaniu bloga, ale myślę, że mogłabyś zmienić czcionkę, bo trochę ciężko się czyta. Blog masz fajny, ale jeżeli chciałabyś naprawdę fajny polecam Ci go na wp.pl - ja tam mam swój. Tam jest więcej możliwości i łatwiej jest go ogarnąć. Póki masz mało odwiedzin i wpisów możesz jeszcze zmienić ale to Twoja decyzja i nie wtrącam się. Miło było mi czytać Twój komentarz i wpisać się tutaj.
    P.S. Czemu tu nie ma Księgi Gości???

    http://swiat0wedlug0sima.bloog.pl/index.html?id=335254612&title=Coraz-wiecej-niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  2. 59 year old Mechanical Systems Engineer Eleen Norquay, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Scouting. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń