piątek, 17 maja 2013

Witam na NOWYM BLOGU!

Hej!!!!


Oto właśnie mój nowy blog. Jak widać jest troszeczkę (bardzo) lepszy od poprzedniego. Dziś podam wam opis zmian oraz inne informacje:
Informacje:
1.Notki będą pojawiać się (na pewno) raz na tydzień,choć czasem częściej.
2.Wszystkie poradniki z tamtego bloga zostaną skopiowane tutaj,więc nie będziecie musieli tracić czasu wchodząc na starego bloga,aby znalezć jakąś informację.
3.Poradniki (patrz punkt 2) będą pojawiały się na nowo z biegiem czasu,ponieważ nie wiem czy dam radę skopiować je w jeden dzień.Będą także (oczywiście) pojawiały się też nowe poradniki.
4.Jeśli chcecie abym poleciła Wasz blog,lub chcecie o coś się mnie zapytać, napiszcie w komentarzach.W końcu piszę tego bloga dla Was.
5.Zachęcam Was także do brania udziału w ankietach i wyrażania opinii w reakcjach i komentarzach.
Zmiany (czyli dlaczego Ten blog jest lepszy):
1.WRESZCIE wygląda tak jak chciałam. Jak widzicie ma fajne tło (obrazek na tło robiłam sama),oraz jeszcze kilka względów estetycznych (m.in Fajna czcionka na tytuł, fajne dodatki) - no a przynajmniej mi się WRESZCIE podoba.
2.Licznik "Tyle Simsomaniaków odwiedziło mojego bloga" - pozwala zobaczyć popularność bloga (na razie niewielką ;-( ale mam nadzieję że to się wkrótce zmieni)
3."Simowe TV" - w tym dodatku możecie oglądnąć polecane przeze mnie seriale simowe bez konieczności opuszczania mojego bloga. Jeśli chcecie abym poleciła Wasz serial napiszcie mi o tym w komentarzach, a wtedy pojawi się on jako polecany przeze mnie serial tygodnia.
4."Cos o mnie" - tu każdy może dowiedzieć się co lubię i jakie mam części Simsów, jakie dodatki oraz jakie akcesoria.
5.Ankieta - Tu możecie głosować na różne tematy dotyczące Simsów. Np. Teraz na moim blogu jest ankieta "Jaką częsć serii The Sims lubisz najbardziej?",ale co jakiś czas ankiety będą się zmieniać i będzie pojawiało się nowe głosowanie.

A jak wam podoba się mój blog? Piszcie o tym w komentarzach!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz