czwartek, 27 czerwca 2013

Moi Simowie w The Sims 3 - zdjęcia

Siemanko!

I nadszedł wreszcie ten dzień - Dzień w którym pokażę Wam zdjęcia moich Simów z TS3. Ta notka była obiecana już dawno więc stąd ten uroczysty początek. ;).

Oto galeria zdjęć z moich simsów:

Na wiosnę nawet Emo potrafi się zakochać <3

Oto moja Simka - Cassiopea Blue robiona na styl Emo - Scene. Cassiopea jest nastolatką i mieszka w Sunset Valley. Pewnego razu wybrałam się z nią do parku,a ona zrobiła właśnie taki gest i westchnęła - chyba się zakochała <3.
UWAGA! UWAGA! Teraz coś SPECJALNEGO!!!!

Tak wygląda Mroczny Kosiarz po magicznej stylizacji lustrem z TS3NZTŚ
Pewnego dnia moja Simka (już nie pamiętam, jak się nazywała) umarła. Przyszedł Mroczny Kosiarz i odprawił swoje rytuały związane ze śmiercią Sima. Później podszedł do magicznego lustra z TS3 Nie z tego świata i poprosił je o magiczną stylizację. Po tej stylizacji wyglądał właśnie tak.

Auć! To boli!!!!!!

Moja Simka miała dość nieprzyjemny wypadek na składanym łóżku....
Lisa Bunch w saunie.....

Ostatnio dużo grałam w Bunchów z Sunset Valley. Kupiłam im saunę. Lisa wyszła tu jak modelka.
Szaleństwa w barze....

Moja Simka tańczy na ladzie w spelunce w Bridgeport.
Czyżby Śpiąca Królewna?

Oto zdjęcie z profesjonalneju sesji zdjęciowej mojej Simki - Modelki.(niestety reszta zdjęć z tej sesji usunęła się) Rekalmuje tutaj brylantową biżuterię ;-)

Mumia XD

Dlaczego do tej mumii tak bardzo pasuje mi imię Zdzisiek????? ;-)
Szczęśliwa i na luzie!!!

Ta nastolatka wygląda na baaardzo szczęśliwą.
Nawet gdy lekko się złości jest piękna...

Niektóre Simki są piękne nawet gdy są lekko zezłoszczone lub smutne. Zdecydowanie przeczy to powiedzeniu "Złość piękności szkodzi".
Wkurzona mumia.
Natomiast ten osobnik pasuje do tej zasady idealnie....XD

Gwiazda na koncercie!

Ten koncert był wspaniały!!!

Yyyyyyyy......

Oto jeden z błędów gry jakie zdarzają się w TS3.
Te to mają życie...

Nie ma to jak bycie sławną gwiazdą mieszkającą w Bridgeport....
Konik, z drzewa koń na biegunach...
Dziecko bujające się na koniku na biegunach.



To już tyle zdjęć z moich Simsów. Czy podobały się Wam??? Piszcie w komentarzach!!!!
Ps.Właśnie czekam na ściągnięcie się z oficjalnej strony originu TS3 Rajska Wyspa! W następnej notce opiszę czy podoba mi się ten dodatek i czy go polecam oraz ogólne informacje na jego temat!!!

1 komentarz:

  1. wiesz ja na urodziny dostanę TS3 i planuje zrobić pierwsze simy czyli zwariowaną rodzinkę bliźniaczki ciocię i simkę O:-)

    OdpowiedzUsuń