sobota, 22 czerwca 2013

Uważajcie na... Giełdę Wymiany!

Hej!

Wiem że teraz powinien być post o moich rodzinkach z ts3 ale po tym co stało się dokładnie przed chwilą postanowiłam że powinnam dać ostrzeżenie o Giełdzie Wymiany (wiem że to nudne ale bardzo potrzebne jeśli chcesz mieć normalną niepsującą się grę)
Otóż, gdy dziś włączyłam The Sims 3 i weszłam na rodzinkę okazało się że po 5 minutach gra się zacięła na tyle że musiałam wyłączać ją Menedżerem Zadań Windows. Ale nie jest to jeszcze najgorsze. To zdarzało mi sie już wcześniej więc nie przejmowałam się tym zbytnio ale gdy w rodzinie Sima urodzi się dziewczynka to zazwyczaj ma długość 5 km i wielkie "skrzydło" na wysokość domu Sima albo czasem większe. To podobno przez bugujące ciuchy - które można pobrać wraz z Simem w Giełdzie Wymiany. Najśmieszniejsze w tym jest to że Giełda Wymiany jest na oryginalnej stronie TheSims3.com i gdy pobiera się z tamtąd Sima w 99,9 % przypadków są jakieś problemy, a jak pobierasz ciuchy,fryzury i inne takie z bardziej "szemranych " stron typu thesimsresource nic mi się nigdy nie zdarzyło. Na dodatek teraz gdy włączam program startu TS3 i chcę odinstalować te rzeczy to gdy kliknę "odinstaluj" wyskakuje komunikat "Program Sims3Launcher przestał działać.
 Czy ktoś wie teraz jak to wszystko usunąć? Bo jeśli ktoś jednak wie - niech napisze w komentarzach - odwdzięczę się 25 komciami na blogu (jeśli ta osoba posiada bloga) lub odpowiedzią na dowolne pytanie dotyczące Simsów (jeśli ta osoba nie ma bloga a będzie mieć pytanie)

Więc pamiętajcie Sim z giełdy wymiany + pobranie go = ZEPSUTA GRA!!!

A jeśli opanuję tą sytuację i nie będę musiała odinstalowywać Simsówto w następnej notce (obiecuję!) przedstawię Wam moje rodzinki. To tyle na dzisiaj. Uważajcie na Giełdę Wymiany i piszcie rozwiązanie tego problemu w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. No hay,
    Mam ZUPEŁNIE TO SAMO!!! Co jest najgorsze- tak chyba musi już być ;C. Próbowałem szukać błędnego sima/ubrania= nic. No cóż simsy to bardzo błędna gra, ale wszyscy ją za bardzo lubią żeby nie grać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dzięki za komentarz na blogu. Pozwoliłam sobie dodać twój blog do linków. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiesz jak je usunąć ? To proste ! Wejdź w panel startu TS3 i wejdź w Obiekty Zmodyfikowane i Tam jest wszystko to co ściągałaś . Potem kliknij wybierz wszystko na górze i na dole kliknij Odinstaluj - Guela ! PS. Uwielbiam twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo na dodatek mężczyźni również posiadają damskie ubrania/fryzury które sciagnełam. Najlepiej odinstalować gre i zainstalować od nowa, ale wtedy wszystko utracisz. Na stor jestem wika248

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilką chciałam pobrać coś z giełdy wymian ale po tym co tu przeczytałam ,raczej tego nie zrobię. PS, bardzo dziękuję ,że o tym napisałaś/eś i sory za błędy ort jeśli takowe się pojawią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam radę zamiast pobierać można zrobić to samemu wtedy będzie więcej frajdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam za to inny problem ;p po zainstalowaniu sima z giełdy wymiany gra chodziła normalnie, dopóki nie chciałam sobie stworzyć nowej rodzinki. Nie chciało mi załadować aplikacji tworzenia rodziny... Po 20 minutach czekania, wyłączyłam grę menedżerem i odintalowałam sima, ale gra nadal zepsuta ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. ej zamiast pobierać i psuć grę zróbmy sobie frajdę i bawmy się ciuchami

    OdpowiedzUsuń
  10. ok, widzę że problem giełdy wymian jest popularny.
    NIE ODINSTALOWUJ GRY!!!

    Musisz wejść w:
    dysk C
    Program Files (czy coś takiego)
    Electronic Arts
    The Sims 3
    Download
    i wszyyysko zaznaczyć i usunąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie miałam pobrać ciuchy z giełdy ... Ale po tym co usłyszałam boję się :/

    OdpowiedzUsuń
  12. japierdole ... Też tak mam. Ale lepiej wszystko usune ( Oprócz tego co za simpoints kupiłam :"D

    OdpowiedzUsuń
  13. 57 year-old Accounting Assistant IV Allene Ashburne, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Mushroom hunting. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a New Beetle. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń