środa, 18 grudnia 2013

Fajna stronka z downloadami do The Sims 3 :)

Hej!

Podczas szukania róznych rzeczy o simsach w sieci, natrafiłam na super stronkę z downloadami do The Sims 3. Są na niej najnowsze uploady z różnych stron , bardzo dużo rzeczy jest za free ;). Pomyślałam więc że muszę podać wam tę świetną stronę, bo sama dzisiaj wiele z niej pobrałam :).
Oto link do tej strony

Mam nadzieję że wam się spodoba. :) Co do fotostory, powoli zaczynam je robić, jednakże nie wiem kiedy skończę pierwszy odcinek bo ostatnio mam dużo roboty - ale na szczęście niedługo przerwa świąteczna więc prawdopodobnie przed końcem tego roku, na moim blogu zostanie umieszczony 1 odcinek. :) To tyle na dziś. Czy link Wam się przydał? Piszcie w komentarzach!

1 komentarz:

  1. Do ściągania polecam tą stronkę: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3/skipsetitems/1/

    OdpowiedzUsuń