wtorek, 17 grudnia 2013

Mała zmiana

Hej!

Pewnie zastanawiacie się dlaczego zamiast mojej ukochanej nazwy Simcia99xd pojawia się Simcia Simowska. Nie martwcie się, autorka bloga nie zmieniła się ;). Ale niestety chciałam rozszerzyć mój profil do Google+ żeby umieścić sobie gadżet obserwatorzy. I tam trzeba było jeszcze raz (nie wiem po co) podawać imię i nazwisko. Ponieważ nie chcę umieszczać o sobie prywatnych informacji próbowałam zamieścić tak jak miałam wcześniej. Niestety nie dało się bo pewna głupia instytucja zwana googlami nie chciała się zgodzić z taką nazwą. Więc musiałam wpisać Simowska. Ale tak wszystko jest to samo. A może wie ktoś jak to naprawić żeby zamiast Simcia Simowska wyświetlało się Simcia99xd? Jak ktoś wie to piszcie w komentarzach! 

2 komentarze:

  1. Dobrze, ze komentarze pozostały te same, bo ja mam problem z Google+. Ale mam adres więc będę zaglądała częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też strasznie wkurza to google, nic się z tym zrobić nie da ._.
    Fajny blog, będę zaglądać :3

    OdpowiedzUsuń