poniedziałek, 16 grudnia 2013

Fotostory "Twen & Co." - poznajcie bohaterów!

Hej!

Nareszcie wystartowałam z moim fotostory. Zanim jednak ukaże się pierwszy odcinek, warto poznać bohaterów, oraz zarys fabuły, aby wiedzieć o co w tym wszystkim chodzi ;).

Zarys fabuły
"Twen & Co." opowiada o dwóch bliźniaczkach Twen (Aishy i Luisy) oraz ich przyrodniej siostrze Cassie. Będzie ono o ich przygodach (a czasami i kłopotach) w szkole, życiu ich rodziny oraz typowych dla życia nastolatków rozterkach miłosnych... O czym jeszcze? Dowiecie się już wkrótce!

Poznajcie bohaterów!

Luisa (Lu) Twen


Totalnie szalona nastolatka. Siostra bliźniaczka Aishy (choć po zmianie stylu dokonanym przez obie dziewczyny, kompletnie do niej niepodobna). Uwielbia śmiać się ze wszytkiego, ma duże poczucie humoru. Niektórzy uważają że jest trochę dziwna ze względu na szaloną fryzurę ale ona nie przejmuje się tym. Ma własny styl i bardzo się z tego cieszy. Na początku nieprzychylnie nastawiona do przybranej siostry, lecz później przekonuje się do niej.

Aisha Twen


Siostra bliźniaczka Luisy. Tak jak ona jest bardzo szalona ;). Ceni sobie przede wszystkim dobrą zabawę, styl oraz przyjaciół. Nie podziela nieprzychylnych opinii siostry na temat przybranej siostry, ponieważ jest towarzyska oraz nie boi się żadnych nowości, także jeśli chodzi o nowych członków rodziny. 

Cassiopea (Cassie) Stone


Przybrana siostra Luisy oraz Aishy. Jest także w tym samym wieku co one. Córka Christopera Stone`a, narzeczonego mamy bliźniaczek. Na początku jest jej trochę ciężko, ponieważ jest nowa w rodzinie, nie rozumie także, dlaczego Luisa jest dla niej taka chłodna, lecz później sytuacja uspokaja się, a Cassie zadomawia się w swojej nowej rodzinie.

Tamara Twen (później Stone)


Matka Aishy i Luisy, macocha Cassie. Narzeczona (a później żona) Christopera Stone`a. Jest ona bardzo troskliwa i opiekuńcza, zwłaszcza dla swojej pasierbicy Cassie, ponieważ jest ona "nowa w rodzinie". Bardzo ekscytuje się tym, że niedługo ponownie wyjdzie za mąż.

Christoper Stone


Narzeczony Tamary. Ojciec Cassie. Przybrany ojciec Aishy i Luisy. Pracuje na wysokim stanowisku w Biznesie. Martwi się, jak jego córka poradzi sobie w nowej rodzinie.

CC (Custom Contents) - czyli, skąd wzięłam ubrania fryzury, pozy itp.
Wolę dać teraz, ponieważ nie chce mi się wypisywać później po setki razy skąd mam te fryzury, ubrania itp.

Ubranie Luisy - Niestety nie pamiętam ;(
Pozostałe pozy, fryzury, ubrania - Made by EA ;)


Mam nadzieję że fotostory się spodoba :). Na dzisiaj tyle. Piszcie komentarze oraz zaglądajcie tu często, ponieważ już wkrótce PIERWSZY ODCINEK! 









3 komentarze:

  1. Dziękuję, że poinformowałaś mnie o nowej notce, bo sama zapomniałam adresu, a że nie posiadasz tego gadżetu z obserwatorami to mi się nie wyświetka.

    Rodzinka super. Mam nadzieję, że już jutro wstawicz pierwszą część fotostory? Czekam :)
    PS: Dopóki nie wstawisz obserwatorów możesz mnie informoać ;)

    Pozdrawiam. I zmień czcionkę. Moje oczy bolą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce, nie przejmuj się jeśli Twój komentarz od razu nie pokaże się u mnie na blogu, ponieważ musi on najpierw zostać przeze mnie zatwierdzony, a nie zawsze siedzę na laptopie. Czasem może to trochę potrwać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. 38 yr old Programmer Analyst II Jedidiah Govan, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Scuba diving. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Sportage. o jego

    OdpowiedzUsuń